Saturday 19 April 2014

Neredesin Firuze?!

Evet, buradayim! Pek uzun bir aradan sonra tekrar blog postlarina basliyorum. "Yasasinnnnn" cigliklari duyar gibiyim, heh heh :)

Bu "pek uzun" aranin tabi ki belirli nedenleri vardi - her zaman her seye bir bahanem vardir! Elektrikler kesildi, odevimi kopek yedi geyigine girmeyecegim ama bir isteksizlik vardi; butun gunu bilgisayar basinda gecirip sonrasinda daha da fazla bilgisayar gormeme isteksizligi.

O arada neler oldu neler sevgili gunluk! Bu kiz buyudu, evlendi, baska diyarlara tasindi. Prenses M'nin kardesi Prenses D dogdu, ve bu kizin Londra'dan ayrilmasi dogal haliyle biraz zor oldu. Ama hayat beklemiyor, sevgili hic beklemiyor :) N'apalim, atladik geldik, yeni bir maceraya atildik, bir sure Karayipler'deyiz!

Sevgiliyle yasam genel olarak mutlu, huzurlu ve komik! Demin uyku sersemi gelmis, bloggerla ugrastigimi gorunce "isim buldun mu, isim? Bence 'beyimin prensesi' koy, cok guzel oldu bence" diyor :) Neyse ki kendisi blog isinde degil :)))

Neyse, saatler sabah 5i gosterirken sanirim artik yatma vakti geldi. Gecenin cogunu abuk subuk blogger ayarlariyla ugrasarak gecirdim. Dogru duzgun postlar adam akilli kafamin yerinde oldugu zamanlara kalsin.

Dedigim gibi iste, ben buradayim, siz neredesiniz?

2 comments:

  1. Hemen ilk yorumu birakiyorum. Yeni bloga cok sevindim, yazilarini okumak cok zevkli.

    ReplyDelete
  2. cok sevindim foodies in londona ara mı verdiniz? :)) ev cini yazmıyor, tum eski blog larda huzunlu bir durgunluk..

    ReplyDelete